Piątkową mroźną nocą, z szóstego na siódmego grudnia, Wadowiccy wędrownicy, prowadzeni słowami Leśnej Kolędy, udali się do bazy obozowej Zalesie aby w swoim gronie świętować zbliżającą się Wigilię Bożego Narodzenia. W Zalesiu spotkało się w sumie 60 wędrowników z 7 różnych środowisk.
Andrzejki starszoharcerskie
W dniach 29-30.11.2019 r. 51 WPDH ?Wędrownicy? i PDW ?Bezimienni? zorganizowały andrzejki dla drużyn starszoharcerskich z Hufca Ziemi Wadowickiej. Czytaj dalej Andrzejki starszoharcerskie
Harcerski Biwak Andrzejkowy
30 listopada i 1 grudnia harcerze z Hufca Ziemi Wadowickiej spotkali się na biwaku andrzejkowym w gościnnych progach Szkoły Podstawowej nr 1 w Stanisławiu Dolnym. Czytaj dalej Harcerski Biwak Andrzejkowy
Odszedł hm. Marek Studnicki
Druhny i Druhowie,
Z przykrością informuję, że w nocy z 26 na 27 listopada na wieczną wartę odszedł hm. Marek Studnicki. Zachęcam do zapoznania się z załącznikami i przyjęcia żałoby.
Uroczystości pogrzebowe odbędą się w piątek (29.11) w kościele św. Piotra Apostoła w Wadowicach, zbiórka harcerzy i instruktorów o godz. 13:30.
Ostatnim życzeniem Druha Marka było, żeby na jego pogrzeb przyszło wielu harcerzy. Bardzo proszę o uszanowanie tej prośby.
Czuwaj!
pwd. Julia Moskwa – Komendantka Hufca Ziemi Wadowickiej
Grudniowa odprawa i spotkanie namiestnictw
Druhny i Druhowie,
Serdecznie zapraszam na Odprawę Kadry Hufca, która odbędzie się tradycyjnie, w pierwszy piątek miesiąca tj. 6 grudnia 2019 o godzinie 17:00 w Budynku Hufca na Teatralnej 2.
Obowiązujący strój to koszulka i chusta harcerska.
Po odprawie odbędą się spotkania namiestnictwa zuchowego, harcerskiego i starszoharcerskiego. Spotkanie namiestnictwa wędrowniczego będzie miało miejsce na odbywającej się w ten sam dzień Wigilii Wędrowniczej w Zalesiu.
Przypominam, że wysyłanie meldunków pozostaje bez zmian, zachęcam do wysyłania ich do 5 dnia każdego miesiąca na adres wadowice@zhp.pl (w przypadku namiestnictwa zuchowego, również na adres zuchywadowice@gmail.com).
Do zobaczenia na odprawie!
Czuwaj,
phm. Adam Świetlik – zastępca Komendantki